Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony jedrzejow.praca.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W części filmów nie ma napisów;
- Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kamila Drozd - mejlowo kije@praca.gov.pl lub telefonicznie 41 380 23 61.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Aneta Koprowska — Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy,
- Adres: ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów,
- mejl: kije@praca.gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie - ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Budynek PUP mieści się przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie.
Główne wejście do budynku położone jest od strony parkingu oraz stanowiska parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.
Do drzwi prowadzi podjazd z poręczami przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Od strony ulicy Okrzei znajduje się ciąg komunikacyjny z wejściem po schodach.
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
Budynek, w którym mieści się siedziba urzędu, jest czterokondygnacyjny.
Podjazd do budynku umożliwia wjazd wózkiem tylko na parter budynku.
W drzwiach wiodących do siedziby PUP znajduje się próg o wysokości 3 cm.
Brak wejścia dla osób z niepełnosprawnością ruchową na piętra.
Brak windy.
W budynku brak jest pętli indukcyjnych.
Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
Istnieje możliwość przywołania pracownika Urzędu poprzez sygnał świetlno-dźwiękowy wywołany przez dzwonek zamontowany na zewnątrz przy drzwiach wejściowych do budynku, zamontowany na wysokości 135cm.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Przed wejściem do budynku wyznaczone jest oznakowane jedno miejsce parkingowe ogólnodostępne, zarezerwowane dla osób niepełnosprawnych.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Informujemy, że na teren budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
W celu swobodnego komunikowania się Zielona Linia realizuje bezpłatną usługę tłumacza migowego (PJM) „Migaj z konsultantem Zielonej Linii" skierowaną do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM), które chcą uzyskać informacje na temat usług urzędów pracy, jak i tłumaczenia rozmowy, która na żywo odbywa się w urzędzie – jeżeli pracownik urzędu potrzebuje tłumacza. Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku po uprzedniej rezerwacji terminu. Istnieje również możliwość połączenia od razu. Aby zarezerwować rozmowę w języku migowym należy wejść na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy i kliknąć przycisk „Zarezerwuj rozmowę". Po kliknięciu tego przycisku Użytkownik zostanie przekierowany na stronę z kalendarzem, gdzie będzie mógł wybrać dogodny termin połączenia z konsultantem Zielonej Linii. Po wyborze dnia i godziny rozmowy użytkownik otrzyma na adres mailowy link, który umożliwi mu nawiązanie kontaktu z konsultantem Zielonej Linii o umówionej godzinie.
W sprawach pilnych, np. gdy w urzędzie pracy pojawi się osoba niesłysząca, która będzie potrzebować tłumacza migowego (konsultanta Zielonej Linii), pracownik urzędu będzie mógł telefonicznie sprawdzić dostępność konsultanta. Jeżeli konsultant Zielonej Linii będzie dostępny, pracownik urzędu będzie mógł od razu – bez wcześniejszej rezerwacji – nawiązać połączenie przez stronę internetową w celu tłumaczenia rozmowy na język migowy.
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebne są:
komputer lub telefon z kamera i funkcją wideo,
dostęp do Internetu,
dowolna przeglądarka internetowa.
Kontakt z urzędem możliwy jest poprzez:
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
- napisanie pisma/złożenie wniosku na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów
- wysłanie emaila na adres: kije@praca.gov.pl
- wysłanie faksu na nr 41 386 38 93
- skontaktowanie się telefonicznie na numery telefonu: 41 380 23 74, 41 380 23 83
- skontaktowanie się osobiście zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania; pn.-pt: 7.15-15.15
- poprzez usługi elektroniczne na stronie www.praca.gov.pl Publicznych Służb Zatrudnienia,
- poprzez adres do edoręczeń: AE:PL-83080-43517-WWUGF-26
- poprzez adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP /PUPJedrzejow/SkrytkaESP.